Ode to a Powerplate

Det mest irriterande med att jag är sjuk är att jag inte kan hälsa på min älskade powerplate nere i gymmet.

Jag måste bara berätta vilken effekt powerplate har haft på min kropp.
Jag har ganska lätt att träna till mig vanligtvis, men jag har aldrig fått så bra resultat som med powerplaten.
Jag har bara använt den i ungefär 3 veckor, men jag kan se ordentliga resultat.
Min mage är alltid bra, men jag har lite av en booty, så om jag lägger på mig eller segar till mig så är det runt lår och rumpa. Men powerplaten fixar det åt mig nu.

Jag lyckades sträcka en muskel i låret ganska ordentligt på ett yogapass i våras och har inte kunnat jobba så hårt på yogan som jag har velat, men när jag stretchar och gör massageövningar på Powerplaten så börjar det kännas mycket bättre.
Sen är det ju topp att den fixar celluliter och ökar bentätheten med.

Har du inte testat - Gör det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0