Preparation för en casting.

Jag har en casting för Myla på måndag, så det får bli en del prepp imorgon.

Så jag måste se till att jag ser topp ut, naglar, hår och hud måste fixas.
Jag ger mig själv en basic mani och pedi med genomskinligt lack på fingrarna och ett rosa lack på tårna.
Eftersom jag har varit sjuk måste jag köra hela grejen med scrub, ansiktsmask och hårinpackning.
Innan jag går och lägger mig imorgon kommer jag att spraya hela kroppen med Garnier dry mist BUS.
Jag gör inte bara det här för klienten, men även för mitt egen skull. Om man känner sig fin så hjälper det mycket.

Just nu finns min kompis Jasmine på Mylas hemsida och jag hoppas att jag kommer att bli blondinen som får göra jobbet med henne.


Bild - Myla.com


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag alskar Myla's underklader.. Lycka till imorgon, det kommer ga superbra.



xx Linda

2009-09-06 @ 10:33:24
URL: http://legallysophie.wordpress.com
Postat av: mimi

vad jobbigt att behova gora till sig hela tiden :) det ar ganska skont att fa vara scruffy ocksa!

hoppas du mar battre och lycka till x

2009-09-06 @ 12:21:11
URL: http://redsquirrrel.blogspot.com
Postat av: Tess

Hej Mimi!



Tack för lycko önskningen!



Det beror väl helt på. Att vara scruffy med sig själv är en sak, men att vara scruffy framför en klient är inte så lyckat. I vilken business möter man en klient för första gången oförberedd? Jag tror att du glömmer bort att det här är mitt yrke, jag gör mig inte i ordning för att gå ut och shoppa direkt.



kram

Tess

2009-09-06 @ 17:27:36
URL: http://evert.webblogg.se/
Postat av: Tess

Hej Mimi!



Tack för lycko önskningen!



Det beror väl helt på. Att vara scruffy med sig själv är en sak, men att vara scruffy framför en klient är inte så lyckat. I vilken business möter man en klient för första gången oförberedd?



kram

Tess

2009-09-06 @ 17:41:10
URL: http://evert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0