Bloggning i sverige

Varför bloggar man? Kreativt utlopp? Tristress? Bolla åsikter med en mer eller mindre okänd publik?
 
I don´t know men det blir definitivt mer inlägg när jag är i London för där blir det mer dötid. Nu har jag lyxen att kunna spendera tiden med pojkvännen och vännerna, och då hamnar bloggen tyvärr lite längre ner på prioriteringslistan. Det är så svårt att engagera sig när man kan störa sin pojkvän istället.

Som tur är har jag min nya kamera, så att alla slipper se svettiga ut. Det kom till den punkten då folk gömde sig när jag drog fram kameran. Nån som är sugen på att se ut som om de just kommit ut från bastun? Any takers? Nehe..

Jag hade bestämt mig för att reta gallfeber på pojkvännen genom att vara med på så mycket stureplan.se bilder jag bara kunde nu när jag är hemma. Han HATAR det, mest hatar han att vara med själv, men han vet ju även att det finns en risk att jag övertalar honom efter ett par fiskargubbar.
Jag gör ett mycket bra "snälla annars kommer jag att tappa en liten tår" ansikte, det brukar funka!

Sen är det faktiskt sjukt svårt att tacka nej när Jan kommer med sina stora puppyögon. Han är ju trots allt deras bästa fotograf enligt mig.

Stackars pojkvännen pluggar idag, trött är han också. Jag vaknade närmligen inatt och hade en sån nästäppa att jag inte kunde andas, alls! Jag tror jag skrämde livet ur pojkstackarn för han slängde på sig kläderna och begav sig på apoteksjakt!
Därför sitter han trött och lyssnar på seminarium, när jag fullt utvilad ligger här på sofflocket och tittar på den nymålade färgen när den torkar och njuter av en nyrenoverad lägenhet. Hans nyrenoverad lägenhet. Det är bra att vara tjej ibland..och sjuk. Men bara lite.

Jag är en latmask!

Om jag börjar låta som den här tjejen, ge mig ett virus eller nåt!


Kommentarer
Postat av: Fotograf Helsingborg

Jag bloggar för att öka sökmotoroptimeringen. Så enkelt är det. Varför annars skriva en öppen dagbok över huvud taget? Fler länkar till min sida för varje inlägg jag skriver. Skriver jag därefter med orden fotograf och helsingborg i min blogg blir det ännu bättre.
Sen kan man skriva om kläder osså, men det är bara kvinnor som skriver för kvinnor.

2007-12-25 @ 00:50:20
URL: http://stilbild.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0