My wardrobe..

.. jag blir till ett litet partyyrväder när jag äntligen få komma hem, men nu har jag dock varit lugn i ett par dagar. Eller iaf sedan festen i söndags.
Jag har tagit tiden till att reflektera över party outfits och kommit på att jag är ganska dålig på att variera mig, det är ett gäng saker som på något sätt alltid lyckas smyga sig in.

Berkertex väskan, Miu miu skorna, det breda second hand skärpet, Nitskorna, Nitskärpet från H&M, Örhängena från Hamburg och hårbandet med silver brochen även den från H&M.

De åker oftast på, sista sekunden sådär när man är på väg att gå. Det sista lilla ombytet du vet.. det är då de smiter in i outfiten, de små busarna!

Annars känns det som om jag har satsat på svart och lila. Jag tittade tillbaka på mina partyensambles som jag har lyckats slänga på mig sedan jag kom till sverige och konstaterat att jag är lite dålig på att variera mig i färg med.



Min födelsedagsoutfit var en härlig H&M klänning jag klippte av en volang på så den blev lite kortare, och tog av axelbanden. Det blev himlan bra tycker jag. Annars har det blivit min D&G kjol med body ett par ggr.. Jag är bara lat, jag borde ha mer fantasi. I julklapp önskar jag mig fantasi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0