Brum bruuuuuuum!

Tillbaka från akuten.

Tinnitus sa läkaren. Bullshit sa jag. Jag är typ jordens mest försiktiga med höga ljud. Men han sa att det kan bero på stress. Tusan, vad kan man INTE få av stress? Jag är ett sånt jäkla måndagsexemplar.
De senaste året har jag haft två halsflussar en urinvägsinfektion, värkande visdomstand, ont i stressmagen, diverse förkylningar och nu TINNITUS! Kan man reklamera sig själv?

Förresten så tror jag inte att det är tinnitus, har aldrig hört att det skulle ge lock för örat. Nu har jag iaf fått avsvällande tabletter och nässprej. Sen blev det faktiskt en remiss till en riktig öronläkare. Snälla doktorn, laga mig! Jag vill inte ha en tvättmaskin i hjärnan.. :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0