Hemma!


image183

Nu är jag hemma i regniga London igen.
Lite solbränd och med några extra fräknar samt nya drömmar om sommarsemestrar.
Jag måste säga att det är något speciellt med att susa fram i en nercabbad Aston Martin bland berg och blommande mandelträd på Mallorca.

image193

Jag har hunnit se :

3 spektakulära soluppgångar. Trött var jag!
3 underbara solnedgångar, ja jag var nog trött då med..
Utsikt över halva mallis
Puro beach, wow!
Ett antal härliga tapas. Calamares *mums*
Mitt härliga dubbelrum med jacuzzi
En återvinningsstation?!
En liten fiskarhamn med ljusblått vatten
..samt en större del av ön svishande förbi i hög fart!

Min resa bevisar att det visst går att åka dit under vintern. Det blir inte lika mycket bad, men solen är varm, maten är god och människorna är genuint trevliga.
(Förutom han som försökte sno "makeup Shelleys" handväska förstås..)

Me in action på Puro Beach!

  
  

Uppe i bergen

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0