Godafton!

Nu är jag tillbaka efter min lilla utflykt. Hungrig som en varg är jag också efter en 2½ h tågresa.

Jobbet gick bra, katalogen har ändrats en del sedan jag gjorde den senast, till det bättre. Mindre smile och cheese och mer edgy och intressant.

Fick tyvärr inte så mycket sömn i går natt eftersom de hade inkvarterat mig på ett typ lastbilshotell. Tänk er ett motell som truckers bor på i USA så förstår ni känslan.
Varje gång någon gick förbi i gången utanför rummet så dånade och knakade golvet så mycket att jag vaknade. 3 bilalarm tjöt mitt i natten vid olika tider och när jag försökte äta lite middag på restaurangen brevid så blev jag utstirrad av de andra 15 besökarna och alla hade skägg.

Toppen på moset är att jag vaknade med ett rött högeröga och en stor finne på högra kinden. Måste ha varit någon form av allergisk reaktion, båda två gick bort inom ett par timmar som tur var.

Glamouröst att vara modell va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0