Dagens

Mina castingar gick sådär idag.

Den första var för Uncle Bens och var helt ok, men den andra för Martini (Som ska spelas in med Jude Law).
Den var superduper kaosig. Klienten var 1½ timma sen och tjejen i receptionen kunde inte hålla ordning på alla våra köplatser så det blev riktigt otrevligt tillslut. Många blev arga och gick, klienten var arg och skrek, tjejen gapade och vi blev förvirrade.
Sen sprang klienten runt och ryckte tag i ett gäng tjejer och sa att han bara hade tid att se dem. 1½ timmas väntetid och inte bli sedd, det suger!

Men jag var snyggt klädd idag iaf..



Klänning - Miss selfridge
Skärp - H&M
Skor - Zara
Rosettdiadem - Topshop
Armband - Miu miu och handgjort från Sydafrika.
..och så boken såklart, men evige följeslagare!



Jag vet att jag tjatar om neonfärger, men hur snyggt är det inte med knallrosa på tårna?!

Nu ska jag ner till gymmet och köra lite Ashtanga yoga med min pruttlärare!

Bisous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0