Dagens

Bara 2 castingar idag.

En recall för en katalog med sovkläder och en för Ford. Är det bara jag som tänker Ronny och Ragge "Fårrd" varje gång jag hör det ordet? Kanske bara de som är lika lastgamla som jag..



Klänning - Mango
Skor - Zara
Armband - Miu miu

Jag sitter på tunnelbanan och lyssnar på P3 dokumentär som min kära pojkvän så snällt har laddat ner på min (sin) nya Ipod.

Har hittils lyssnat på "Svensken i Bolivia", "Bordellhärvan", "Lidingöligan" och har precis börjat på "lasermannen".
Den dokumentären är extra intressant för mig då min mamma faktiskt kände John Ausonius flera år innan han begick sina brott.

Sjukt intressant och allmänbildande.

Ikväll ska jag ha min kompis Emma över på middag och sen ska vi se "Sex and the City" Filmen på bio här i närheten.
Det blir tacos, mums!


Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0