Dagens


Det är bra att ha en pappa som är tandläkare.
Han har skickat med mig ett litet hemmakit för att bleka tänderna. Jag är livrädd för att få den där blåvita färgen som alla LA bruttor har, så jag gör det bara nån gång då och då.

Man får dock offra en natt sömn eftersom de där skenorna inte är så bekväma att sova med och gelen smakar pecka! Och sen på morgonen så svider det i tänderna som tusan. Eftersom tänderna blir lite uttorkade drar de åt sig fukt i ett par dagar, så det får inte ätas någon färgglad mat. Vilket är ganska svårt när man tänker på det. Jag råkade stoppa en chokladbit i munnen tidigare, kom på tänderna och spottade ut illa kvickt!

Nu äter jag vita fina popcorn. Mums!

Dagens blir en Yogalook med min nya tröja jag köpte på Zara idag!



Tröja - Ny för dagen från Zaras rea!
Svarta tights - Berska
Vitt linne - Topshop
..och så min fina yogamatta såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0