Ta ta ta taaa!

Haha, jag fick precis en fråga från Sofia om jag och pojkvännen är förlovade. Jag måste tyvärr dementera och säga att Stureplan.se antingen har skojat lite eller har fått någonting om bakfoten för förlovade är vi inte, ännu ;)

Vi har bara varit tillsammans i drygt ett år, så det skulle nog vara lite tidigt för oss, även fast jag tycker att han är bäst i världen.
Vi träffades faktiskt på vår gemensamma komps Oscars födelsedagsfest. Placerade brevid varandra såklart. Jag har alltid undrat om det var medvetet från Oscars sida eller om det bara var en slump. Men lyckat blev det!

Eftersom jag har bott utomlands så länge trodde jag aldrig att jag skulle träffa en kille i Sverige, men jag måste säga att det här med långdistansförhållande funkar riktigt bra. Vi pratar mer i telefon och skickar mer sms än vanliga par, men det kommer naturligt. På så sätt delar vi varandras liv utan att faktiskt vara där.

Jag tycker att man ska våga för att vinna och de som säger att distans aldrig funkar har fel.

image367

En smygbild på pojkvännen. Han är lite blyg ..

Kommentarer
Postat av: Matilda

Idag fick jag hem armbanden. Tack så hemskt mycket,
dom är verkligen jättefina!

Vilket tufft hus du verkar bo i.. värsta gymmet,spa och bastu! ( jag vill grymt gärna ha en bastu..gärna i badrummet, fy va skönt)

Jag och min man körde också på långdistans..inte lika lång som för er men iaf.. och det funkade också hur bra som helst..

2008-03-26 @ 22:20:43
URL: http://ombytlig.blogg.se
Postat av: Tess

Hej Matilda!

Vad kul att du gillar armbanden. Jag har det lilla själv och använder det hela tiden.

Ja, mitt gym i huset är fantastiskt smidigt. Rekommenderas till alla :D

kram

Tess

2008-04-02 @ 01:25:24
URL: http://evert.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0