Vackra Sverige

image357

Jag har hört att det snöar i Sverige.
Ojdå, är inte lika sugen på att komma hem längre. Nä, där ljög jag, jag är alltid sugen på att komma hem. Stockholm är en klass för sig, det finns inget ställe som är så vackert och rent.
Jag önskar att jag kunde bo hemma hos er (allså inte hemma hos just dig, men du vet..) istället för i gamla smutsiga, sunkiga London. Efter 3 år är jag ganska less. Men än så länge så har jag inte tillräckligt många jobb utanför London för att kunna jobba från Sverige. Men jag hoppas att den dagen kommer inom snar framtid.
Men tillsvidare så drar jag nytta av människorna, shoppingen och alla bra restauranger här.

Jag älskar trots allt mitt jobb.
 Varje dag får jag vara en ny människa. En variant av mig så som de ser mig. Varje Make up artist målar en ny tavla, klienten ger mig en ny känsla och alla fotografer ser mig i ett annat ljus än vad jag själv gör.
Det är en väldigt intressant värld, att vakna varje dag och undra vem jag ska få vara idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0