Dagen efter..

Nu är jag trött, mycket trött.

Bröllopet var en hit och vi festade till kl 7 på morgonen. Det är så det ska vara!
Vigseln hölls i Djurgårdens kyrka och festen i brudens brors hus på djurgården.

image523

Madde var strålande vacker i sin fantastiska klänning och Jacob kunde inte sluta le. Det märks att de här två personerna är bra, vettiga människor eftersom de fick 12 helt fantastiskt känslosamma tal från vänner och familj.

För första gången känner jag att jag faktiskt kan tänka mig att gifta mig själv. Om ett mycket lång tag..

image524



Kommentarer
Postat av: madde o jakob dahlstedt

tess, ni är så söta och vi är jätte glada att Ni var med på vår stora dag. Finns det fler foton? massor av kramar

2008-06-02 @ 23:38:03
Postat av: Tess

Hej Madde och Jacob!



Det var så himla kul att få vara med på bröllopet. Ja, jag har en del bilder. Ska jag skicka dem till din mail?



kram



Tess

2008-06-05 @ 21:35:41
URL: http://evert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0