Fonduekväll!

image537

Jag och pojkvännen körde en sjukt nice, men väldigt 1980, liten fonduekväll igår.


Det är något tillfredställande med att höra köttet fräsa i oljan i i fondueskålen och att bara äta små bitar i taget. Jag äter automatiskt mindre då eftersom jag växte upp med den typiska "Du ska äta upp allt du har på tallriken" mentaliteten.
Tänk om våra föräldrar hade förstått lite bättre.

Eftersom jag var så himla trött efter allt resande, så deckade jag i sängen efter 2 glas vin. Kul för pojkvännen..

Ännu roligare tyckte han att det var när jag med min sprudlande energi försökte väcka honom på ett smidigt sätt imorse. Inte så populärt att väcka pojkvänner som ni nog vet. Men det var ju fint väääder!

Efter att jag hade dragit upp pojkstackarn så tog vi en promenad till slussen där vi blev upplockade och så stack vi ett stort gäng ut till Saltis och badade och solade hela dagen. Jag har verkligen lyckats pricka in en topphelg att komma hem på!
Tyvärr så kör jag solskyddsfaktor typ 300 eftersom jag ska jobba för Oriflame på måndag. Inte så populärt att komma med brännskador i fejjat i ett sånt läge.



Kommentarer
Postat av: Jen

Ta gärna en titt i min blogg och säg vad du tycker :)
ha en bra dag!

2008-06-01 @ 19:44:48
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0