A day at the spa

Det blev en Spadag!



Jag hade ett trevligt presentkort på en massage på Sturebadet som jag fått av snälla her och fru Durling på min födelsedag förra året.

Jag hade gått och sparat på det jättelänge och idag kände jag att det var dax. Det var hur mysigt som helst att få krypa ner i en stor fluffig morgonrock och lägga mig i deras aromaterapirum innan min behandling. Jag trivdes så bra där nere att jag blinkade och helt plötsligt hade det gått 40 minuter!

Massagen var helt gudomlig och personalen var helt otroligt duktiga. Med mig hem fick jag ett gäng stretchövningar för min huvudvärk och en flaska avslappnade aromaterapi droppar för stressiga situationer.
Har redan prövat den och det funkar faktiskt! :D

Jag funderar på att gå och ta en ansiktsbehandling på onsdag, då kan jag även passa på att delta i en fitnessbalett klass. låter spännande tycker jag!

Om du inte har varit på Sturebadet redan så tycker jag att du ska passa på. Mucho avslappnande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0