Kvällens

Idag skulle jag egentligen gått på "Min outfit" festen på Spybar, men jag pallade inte att gå ut en dag till efter gårdagen så det blev en förhandsvisning av "Body of lies" istället. MYCKET Bra film. Paret Durling bjöd in och Freshi hänkade han med. Jättetrevlig kväll och skönt att komma hem i lagom tid!



Att ta en dagens med photobooth är inte världens lättaste. Det tog några försök innan jag kom på hur jag skulle få in..hm..ja nästan hela mig själv i bilden.


Cashmere tröja från Uniqlo
Vit t-shirt med ett ansikte gjort av pärlor och paljetter på från Zara
Nya sammettights från Gina Tricot! jag har letat länge och dessa är perfekta!
Fransstövlar från New Look
Clutchväskan är från Cos
Halsbandet är vintage och ringen från Bvlgari


Ser en smula trött ut från igår, men det var verkligen en jättetrevlig kväll, så det var det värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0