Paris encore




Imorgon är det dax för ännu en liten Paris resa.


 Jag har det inte så illa jag, fösta klass på Eurostaren och egen privat chaufför när jag är där. Jag får passa på att njuta när jag har chansen. Jag ska även passa på att hämta upp min fina YSL väska jag har köpt på Ebay och på lördag ska jag åka förbi Ladureé och plocka upp ett helt gäng macaroons.

Jag köpte en klänning från Praire new york som är svart med guldnitar som jag lämnade in och kortade av. Den får följa med mig på fest imorgon kväll. det är Nokia trend lab som anordnar, så det blir nog trevligt.

Idag var det fika med Mel och skvaller för hela slanten, efter träffade jag på två gamla vänner och det var trevligt. Jag har haft problem med att en av dem har varit raggig tidigare, så jag har inte velat umgås med dem. men idag bad han om ursäkt och jag tror att han faktiskt kommer att skärpa sig vilket känns jättbra.

Det är även Nathans b-day idag så jag överraskade honom med blommor och chokladtårta. Mumsigt!


Mel som polis och Nathan dansar Hula hula..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0