My day, how about you?

Idag är jag snuvig, som vanligt.
Varför är man alltid lite sjuk på hösten?

 Men jag fick iallafall mig själv att gör det otänkabara och värsta en kvinna kan göra.
 Jag SLÄNGDE kläder!
(Dvs de som inte kan gå till charity)

Eftersom vi ska flytta hemma i Stockholm så var jag tvungen att ta med en hel del kläder tillbaka till London. Så nu har jag absolut ingen plats alls! jag funderar på att konvertera tv-rummet till en walk in closet, men jag tror inte att Nathan skulle uppskatta att sitta och titta tv där inne med mina vinterjackor och louboutinskor..

Imorgon tänker jag slänga upp en massa saker på Ebay.
Nu ska en hel del grejer ryka.

Man kan ju inte spara på allt! (uppenbarligen..)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0