Söndagsseg

Varför är det så svårt att komma upp på söndagar?

Jag och Kristian har haft mysig söndagsmys i sängen via skype och nu sitter jag framför bloggarna och äter stor söndagsfrulle.

Vädret är topp här, men jag tror tyvärr att det betyder tvätta fönster för min del. Londons kollektivtrafik funkar nästan inte på söndagar, så allt jag vill göra måste finnas på gångavstånd.
Nu överdriver jag lite, men de passar på att göra alla uppgraderingar och arbeten på söndagar.

Jag kanske borde köpa nya växter till balkongen, de gamla är ganska så döda efter vintern..

Vad ska ni göra i dag?




Ps. är det bara jag som tycker att den här bilden är riktigt äcklig? Bloggen är däremot hur bra som helst. ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0