Ode to a blackberry



Min Blackberry Curve 8900 är underbar.
Jag förstår verkligen varför den kallas en crackberry, jag har så mycket skoj med den att det är svårt att inte vakna mitt i natten och pilla på den.
Min favvogrej är BBM - Blackberry messenger.

Det är en gratis sms service mellan blackberry användare.

Just nu bbmar jag med


Hannah - Los Angeles
JC - St tropez
Anouska - Marbella
Anton - Kapstaden
och
Hay - tvärsöver floden.

Som en chatt helt gratis och supersmidigt.
sen skickar vi sjukt mycket löjliga bilder fram och tilbaka, även det gratis.

Im hooooooked!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh jag vill också ha en sån! Haha kan du inte lotta ut en i din blogg ;)

2009-08-31 @ 21:03:43
URL: http://ombytlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0