Dagens



Lite suddig kanske, men den är tagen i Topshops provrum.
Svart cardigan - Zara
Svart transparent linne - Day
Kjol - AA
Stövlar - Topshop
Halsband - Tiffanys
Ring - Bvlgari


Eftersom castingen var i bikini slog jag två flugor i en smäll och körde en svartguldig
 bikini under en transparent topp.



Castingen gick nog bra tror jag. De skickade iväg en massa tjejer av olika anledning, tatueringar, stora leverfläckar, för smala, för tjocka för tunnt hår osv.
Men jag fick höra att jag var perfekt och då blir man såklart glad. Dock tror jag att jag kan vara lite i yngsta laget för just den här reklamfilmen.
Det blev en sen sushilunch med lite bubbelvin efter och sen slog shoppinglusten till. Vad det blev får ni se imorgon.

Visst ja, jag kommer till Stockholm imorgon!

Kommentarer
Postat av: Saskia

Kul! En fika kanske?

2009-02-12 @ 22:58:41
Postat av: mimi

snygga boots ;)

2009-02-12 @ 23:49:23
URL: http://redsquirrrel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0