Jag är dååålig!

Tyvärr är jag sjukt dålig på att uppdatera nu eftersom jag precis har kommit till London igår kväll och idag stressar jag runt för att sen åka till L.A imorgon.

Jag vet att jag har varit urdålig på senaste, men det är bara för att det har varit så hektiskt, jag har inte glömt er.
Men det kommer nog att bli lite halvdålig uppdatering fram till den 9e juli då jag är tillbaka igen. Tyvärr.
Men då komemr jag verkligen att ha tid med bloggen och tid att faktiskt sätta mig ner ibland med (förutom på flygplan förstås).

Men jag ska göra mitt bästa för att kunna uppdatera så ofta jag kan i L.A.
Jag ser så mycket fram emot den här resan så att jag spricker :)


Kanske min reseoutfit.. då kan man ju ta av strumpisarna när man landar..

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad ska du göra i LA? Skulle inte du flytta dit? Hoppas du hinner uppdatera lite iaf, hade varit kul att följa dej på resan =)

2009-06-24 @ 11:01:11
URL: http://ombytlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0