På armen

Jag och Ebba möttes upp för lunch och shopping såhär i regnet.

Jag orkar inte ens sminka mig när det är sånt här väder. Jag har för det första aldrig något paraply och om jag skulle ha ett så är jag så kort att jag sticker ut ögonen på alla killar jag går förbi. Så inget paraply för mig och i regnet skulle sminket bara rinna bort ändå.
 För det andra så kan huden faktiskt få vila lite. Det känns som om den behöver lite andrum ibland.



Det blev en ny kompis på armen från lilla butiken Daisys på humlegårdsgatan.
Jag tycker att den matchade så fint med bulgariringen och Bottega armbandet.

På måndag får jag förresten antagligen min klocka. Ni kommer ihåg den jag visade er i början av året från Jaeger le coultre?
Det har tagit en stund att få tag i den eftersom jag såklart har kärat ner mig i en utgående modell, men nu äntligen finns den i sverige och jag kan inte vänta till jag får inviga den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0