Nej nu är det dax

Nu ska jag rycka upp mig lite och festa mindre och ta hand om mig själv lite mer.
Så min att-göra-lista se ut såhär.

  1. Jag startar med en underbar aromiaterapiansiktsbehandling i morgon
  2. Gymmet skall besökas mist 3 ggr i veckan igen. Yoga/Pilates/Löpbandet och bodypump står på schemat.
  3. Många besök till ångbastun, gärna med en bra hårinpackning som sällskap.
  4. Promenera till Hays, hon bor bara 10 minuters promenad från mig. Hur lat får jag bli?
  5. Vitaminerna får jag inte glömma bort. Jag tar en multivitamin, q10, Ginco Biloba och oliks fiskoljor varje dag.
  6. Äta hälsosamt gör jag för det mesta, men det ska bli ännu mer frukt och grönsaker. Jag och Hay handlade hela hennes kyl full med nyttigt godis igår. Vi ska börja göra egna morgonsmoothies.
  7. 3 koppar grönt thé per dag.
  8. 1 utgång per vecka + 1 dag med vin till middagen per vecka.
  9. Dricka mycket vatten.

Hyffsat hälsosamt i kylen nu

Om jag följer den här listan så gott det går så får vi se om jag märker några förändringar. Jag är ute efter mer energi, perfekt hy, bättre sömn och allmänt bättre välmående.


Im going to have a couple of healthy weeks before the summer and i have made a list of stuff that i hope will give me more energy, better sleep, perfect skin and all in all make me feel great.

The list includes 3 days at the gym/week, a facial, use the steam room at the gym as often as possible, start walking to Hays place (its only a 10 minute walk), take my vitamines, eat as healthy as i already do, drink lots of green tea, not drink to much alcohol and drink loads of water.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0