Back to work





Imorgon ska jag tillbaka till jobbet igen.


Jag har varit ledig nu när jag har varit sjuk, men jag tror faktiskt inte att jag har missat så mycket.

Imorgon är det castingar för ett hudvårdsmärke och ett flygbolag. Det skönaste är att båda castingarna är nära där jag bor och inte en timmas resa bort som vanligt. Det tar ungefär en timma att åka från ena ändan av London till den andra.

Sen klockan 21 kommer en tjej förbi och ska kolla på Nathans rum, han flyttar ju ut i december så jag behöver en ny lägenhetskompis. Den här tjejen verkar jättetrevlig, så jag håller tummarna.



Nathan


Efter det är det Millies födelsedag. Millie är för er som inte vet min goda vän Hays mamma. Hon heter Irene egentligen, men när hon busar ute på klubbar kallar vi henne Mildred - Millie.
Hon är den snyggaste mamma jag känner.

Hon har precis varit nere i Senegal som hjälparbetare i ett par veckor.
Väldigt fint gjort av henne, hon samlar även in pengar till barnen där nere genom sin charity.
Ni kan hitta Irene A. Smith charity på facebook om ni är intresserade av att hjälpa till.

The Irene A. Smith charity

 

 

Sen på måndag jobbar jag för Avon igen, den här gången är det spaprodukter vi ska plåta.

Låter skönt och avkopplande.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0