Jag gillar bloggar!



Jag brukar läsa bloggar, många bloggar. Men av någon anledning är jag lite diskriminerande i mina val.


Tjejer -

Linn Gustavsson
Sofis Mode
Elin Kling
Hotspot
Ebba von Sydow
Jonna på Glamour
Agnes på Rodeo
Alexandras favoriter
Sea of shoes
Emsedge
Emmamaria
Knivlisa
Fashion-flash
Caroline på Feber

..och typ 20 till.

Killar -

Unknown hipster
Bryan Boy



Bara 2! Det beror inte på att killar är sämre på att skriva, snarare tvärtom. Men jag tycker lätt att de blir lite smått långrandiga, jag gillar korta koncisa inlägg, gärna med mycket bilder.  Och sen gillar jag tjejiga modebloggar med massor med bilder på kläder också.

Men det jag tänkte säga är att jag ramlade in på den här
killens blogg.

Johan Erik

och jag gillar!

Så nu är de 3, de stackars pojkarna på min könsdiskriminerande blogglista.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0