Men åååå







Blodprov hos doktorn är inget jag har gjort på flera år.

Så jag tänkte inte så mycket på det när jag väl satt där. Men så fort hon stoppade in nålen och började tappa ut blod blev jag direkt lite snurrig och svettig.
Jag hann säga " Im going to faint" och sen svimmade jag rakt ner i mitt eget knä.
Som tur var ramlde jag inte ner på golvet, men när jag vaknade upp stod tre oroliga sjkusköterskor och tittade ner på mig och jag låg på en säng.
De skrattade och sa att det var tur att jag var så lätt så att de kunde lyfta över mig och att för någon månad sedan svimmade en 130 kg gubbe och han fick helt enkelt ligga på golvet.

Men gud vad jag kände mig löjlig!
Det är ju bara ett blodprov! Min teori är att jag inte har så mycket blod, så när hon tog 4 stora rör, så blev det lite tomt där inne.
Undertiden jag låg och tillfrisknade tog de blod från en liten bebis. Den sa inte ett knyst och var mycket mer välartad än vad jag var.

Suck! Varför är jag en sån vekling?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0