Natti natti bloggen




Så imorgon ska jag till doktorn klockan 8.
Jag som inte alls är en morgonmänniska tycker att det är på tok för tidigt. Men jag får trösta mig själv med en härlig brunch med Bailee efter. Jag vill ju höra allt om EMAs, jag hörde att hon satt precis brevid Jay Z under utdelningen. Det känns stort.





Nu ska jag och min mjukisdräkt sluta titta på tv och gå och lägga mig istället.
..om det inte kommer ett till avsnitt av CSI efter detta.


Uppdatering - Det blev ingen brunch med Bailee idag eftersom jag svimmade under mitt blodprov och var tvungen att gå hem och vila lite efter. Jag lovar att grilla henne vid ett senare tillfälle.
Tummis!






Kommentarer
Postat av: Linda

hoppas det gick bra hos doktorn idag!!



x L

2009-11-12 @ 10:47:37
URL: http://legallysophie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0