Nyårsresan





 

 

 

Pappa och hans nya fru/plastmamma/låtsasmamma..eller vad man nu kallar det. Styvmor låter ju så elakt. Har iallafall har bestämt sig för att bjuda hela familjen till Thailand  2 veckor över nyår.

Väldigt snällt!

Jag har inte varit på familjesemester på en herrans massa år, så det ska bli jättekul att spendera lite tid med dem, i värme dessutom!

Aja, papaps nya fru fyller 50 i år (inte för att det syns, alls..) och det här ska bli en del av hennes födelsedagsfirande.

Jag har varit i Phuket tidigare, men den här gången ska vi till Koh Chang - Elefantön.

Har någon av er varit där?


 

 

 

Det här är INTE vår familj, det vore läskigt! ( och dyrt för Pappa)

 

Det här skulle kunna vara vår familj, men NOPE!

 

 

Vi har faktiskt inga riktiga familjefoton, så jag måste nog se till att fixa det på semestern.

Men alla fula familjeporträtt är härifrån - hittade sidan genom Bloggkommentatorerna.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

jag har varit på Koh Chang två ggr.. Riktigt härlig ö men det beror verkligen på var på ön man är!

2009-11-09 @ 22:22:22
URL: http://http:/ombytlig.blogg.se
Postat av: Lina

Hej. Jag har vart där, kommer inte ihåg vilken sida, men var iväg o snorkla där och det var riktigt fint, mycket finare än snorklingen på phi phi!

2009-11-10 @ 08:54:24
Postat av: Carolin

Hej.



jag var där för 3 år sedan för första gången, då var det jätte fint. nässtan ingen bebyggelse eller någonting. då bodde jag i "Bang Bao".

Nu var jag nere för 1½ vecka sedan, och vi klarade bara av 3 dagar på Koh Chang... Vi bodde jätte fint på ett hotell som hette Amari Emerald Cove Resort.

Det finns ingenting att göra på kvällarna. Massa gammlingar som raggar på lokalbefolkningen... Jag gillar det inte så mycket.

Föredrar andra ställen i Thailand där det inte är så mycket folk.



Hyr moppe och åk runt ön ifall ni vill ha en upplevelse. Och bli inte rädd när du/ni åker bil på ön... Du vänjer dig med stupen. :)

2009-11-10 @ 12:03:57
Postat av: Emma Hiltunen

haha ja, det vore ju lite dyrt för din papps

2009-11-11 @ 00:33:27
URL: http://emmmmmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0