Svinis










Här i London har de inte börjat vaccineringen ännu. Men de säger att det är mer bråskande i kallare klimat.
Jag tänker ta sprutan när den väl är tillgänglig här, hellre det än att bli dödssjuk och hamna på sjukhus med konstgjord lunga.
Sen vet jag ju inte om jag redan har haft svinis, det var ju lite oklart där tidigare, men jag föredrar att vara på den säkra sidan.
Det är ändå ganska konstigt hur lugna folk verkar vara mitt i allt. Jag tror inte jag ens har hört någon nämna svininfluensan på ett bra tag här.

Hur många av er har tagit sprutan redan?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Läs om biverkningar för Pandemrix på fass.se så kan du bestämma sen om du är mer rädd för influensan eller för vaccinets biverkningar. Jag tyckte inte den där förlamningen lät så himla rolig även fast den nu ska vara ovanlig... så blir ingen vaccinering för mig iaf.

2009-11-12 @ 16:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0