Yesss!




Jag har det så bra - inget jobbigt storhandlande i stora matbutiker och släpandes på påsar inte.
Jag har homedelivery!







Knäckebröd ( Ryveta), lax som är smått rökt, köttfärs, räkor, tacokit, Hummus, grapefrukt, smör, tomater, soyamjölk, majs, selleri m.m. Det gamla vanliga helt enkelt.





Mycket vatten, killen som levererade frågade om jag trodde det skulle bli torka snart.
Men det engelska vattnet smakart apa och jag har hellre för mycket vatten hemma än för lite. jag brukar varva mellan Highland spring och Evian. De smakar faktiskt olika, evian är lite mjukare.
Mitt favoritvatten är Fuji, men det finns bara att köpa på storpack i USA.





Jag passade också på att köpa en minimixer.
Perfekt för att göra guacamole, oliv tapernade och andra goda röror.


Synd att jag har så ont i halsen just nu att jag inte kan äta nåt...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0