I helgen har jag






  • Varit på ett bröllop där jag inte kände brudparet och blivit tvingad att dansa två tryckare med brudgummen.
  • Gått rakt in i en liten stolpe, så jag har värsta blåklockan på låret nu.
  • Stylat en killkompis på Westfield. Extra kul eftersom han kan köpa precis vad som helst.. Shoppingheaven!
  • Jag har kommit på att jag njuter lika mycket att shoppa till andra som till mig själv.
  • Skadat mig så att jag blödde på en hårborste.
  • Ätit på en italienare med grym mat, men de otrevligaste kyparna i hela världen. Killen bara gick mitt under min order. Hepp!
  • Åkt Bentley.
  • Fått en La Prairie-facial på The Lanesborough hotel. En av produkterna innehöll små korn av diamant och en annan små flagor av guld. Min hy kände sig mycket smyckad efter. I recommend!
  • Kollat på X -factor. Kasta ut tvillingarna!
  • Sovit så mycket jag bara kunnat!

Hur var er helg?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0