A mans world...

Idag förstår jag precis hur killarna känner sig när de springer på rea med oss.

Tro det eller ej så har även elektronikkedjorna mellandagsrea. Jag trodde att det skulle vara en piece of cake, men ack så fel jag hade.

Först ut till Heron city. Jag menar räcker det inte att vara i stan? sen runt till varenda stormarknad du ka se! Det är visserligen ingen kö till provrum, men istället så är det kö till expertexpedit. Suck!!stön!! jag såg en microfon och var nära på att klicka på knappen och fråga vem man behövde ligga med på det här stället för att pojkvännen skulle få service så att jag får åka härifrån!?

Som tur var gjorde jag inte det, pojkvännen hade nog blivit en smula putt då. Så jag stod mest och svettades i min snygga pufferjacka. Ja det bryr sig inte småpojkarna och de medelålders männen om. En tjej får aldrig så lite uppmärksamhet som när det finn elektronik till reapriser i närheten! Speciellt inte av pojkvännen.
Han är intresserad av tv-stativ..

Jag travade snällt efter ryggen på en gåsjacka hela dagen.. (gåsjackan har visst blivit så ute att den är inne igen.. )

När jag blev hungrig fick jag en kexchoklad. Tack snälla pojkvän..

Han får servera ett glas rött, popcorn och en bra film för att jag ska komma ur min koma igen. Imorgon ska jag ge igen och dra ner honom till den värsta rean jag kan tänka mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0