Ariane Poole

Ariane Poole
När Ariane sminkade mig idag använde hon enbart sina egna produkter från hennes eget märke "Ariane Poole London" som hon har haft nu i snart 5 år.

Hon tröttnade på alla fel med alla makeup produkter hon använde i sitt yrke som makeupartist och bestämde sig för att skapa ett eget märke som skulle inrikta sig på smink som var bra för huden och utan kemikalier.

Ariane har varit makeupartist i snart 25 år och räknas till en av de bästa i branchen hon har jobbat med några av världens bästa fotografer, modeller, kändisar och även kungligheter.
Hennes make up är populär hos alla som har provat den. Tidningar som Marie Claire och Elle har ofta med hennes produkter på sina beauty sidor.
 
Ariane själv är en härlig, glad person ursprungligen från kanada. Hon delar gärna med sig av sina tips och gjorde verkligen min del av plåtningen lätt. Det är så ofta man får lida sig igenom dålig sminkning i mitt jobb.

Mina favoriter är :

     
1. Zen blush i soft dusty rose - passar de flesta!
2. Heated Eyelash Curler - perfekt varm tång som böjer dina fransar efter du har applicerat mascaran.
  
3.Gel Eyeliner - För en perfekt linje. 
4. Powder Pencil - den du kan sudda ut till en ögonskugga!

Titta in På Arianes hemsida!
Hon har lovat att skicka lite saker som jag kan lotta ut när jag får lite fler läsare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0