Dumma mig!




Jag var en dumming igår!


Jag började nämligen känna mig ganska snuvig på eftermiddagen, men istället för att avstyra den planerade utgången med tjejerna så slängde jag i mig en kopp thé, en ipren och ett glas chablis. Ready to go!

Det är ju helt galet hur mycket bättre man känner sig efter ett par glas vin. Jag mådde faktiskt prima fram till kl 03.00 då jag blev en frossande lite degklump med pyttesmå springor till ögon som kravlade mig in i en taxi och åkte hem..
Än en gång stackars pojkvän som återigen fick mig skakandes och svettandes i sängen. Jag är verkligen en fräsch flickvän för tillfället!

De där ipren ska funka 6 timmar och jag tog en precis vid 9 och den slutade verka prick 3! Det är inte illa räknat av iprengubben det.

Jag hade lustiga feberdrömmar om hamstrar och vandrande pinnar.

Men under mina 6 timmar av iprenlycka så hade jag himlans kul!
Nya svarta vippkjolen åkte på så även min trogna body, svarta mocka stövletter..o berkertex väska såklart. Jag kan ju inte börja bli *fasa* ...oberäknelig..

Däremot så måste jag hylla en av mina nya favvisar. Jag älskar mina nya hårband jag köpte på Åhlens av alla ställen. Nu är det inte bara italienska fotbollspelare som får lyxen att kunna springa utan flygande hår. Även fast vi gör det i klackar..

Jag blev dock kallad för indian hela kvällen.. bra eller dåligt?

Jag var iaf ute med två av stans roligaste brudar Siri och Ida. Båda kan köra lika bra som jag..minst! Det blir som roligast så. En galen skåning, en hypokondrisk londonbo och en hickande advokat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0