Jag har varit jättesnäll!

Vad fick du i julklapp?

Jag fick en ny farmor! Min mormor var så himla trött när vi var där och hälsade på henne igår. Så det var en annan tant som hängde med oss. Hon hade inga barn, så vi erbjöd oss att bli hennes barnbarn, så nu har jag en helt sprillans ny farmor som är jättsnäll!

Jag och pojkvännen körde julklappsutdelning på sängen. Han fick först en eltandborste.. tråkigt va? Men sen så fick han en skidresa, och då blev han lite gladare :)

Själv fick jag ett ett stort rosa paket med svarta band, Yes, du fick ett också?
Alla killars favoritpaket att ge - Agent Provocateur! 

Och så fick jag ett nytt braingame till min nintendo ds.
Jag försöker öka volymen hos mins små grå. Jag och pojkvännen tävlar i vem som har mest poäng hela tiden. Vi smyger iväg och tjuvtränar så fort vi kan! :)

Jag fick även en ny hårtork!! Äntligen!! Och den är dundersuperduperbra!

        
Steffi framför julgranen hos mamma och lilla Marina framför den hos pappa! (Mammas paket var redan öppnade)


Jag firar ju jul på en massa olika ställen eftersom mina föräldrar är skilda så igår blev det Mormor (Lidingö) - mamma (nybrogatan) - pappa (Ekerö) - pojkvännens familj (nära värmdö).


Hästen Paliza fick julklappar hon med. Morötter, pepperkakor, apelsin och Steffis finger.

Här kommer årets lista.
Agent provocateur underkläder
Braingame spel
Tecnica pälsstövlar
- supervarma och jättesnygga!



Hårtork, 2 st! -en för London och en för Stockholm.
Satin sängkläder
massageolje ljus - blir till massage olja när det smälter. grymt!
Fortsättningen på en av mina favvoböcker "How to walk in high heels" som heter " A girl for all seasons"
Dermalogicas "Soothing protection spray"
Sony bärbar Dvd spelare -
perfekt när man flyger och inte har datorn med.
Vit halsduk
ljusstake
solcréme
Pälstofflor
Trisslotter
Hårglansspray från Tigi


En riktigt bra skörd om jag får säga det själv.
Mer kläder och smycken  får vänta till mellandagsrean som börjar imorgon! jippi!!



Småsystrarana hade tema "växthuseffekten" på sitt peppkarkakshus i år. Därför har alla gubbarna bikini och badbyxor och det växer blommor och palmer på tomten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0