Mee 25!

Här bjuder jag på lite bilder från min 25 årsfest jag hade igår! Det var ca 30 pers i vår nya lägenhet och det var superkul!

 

1.Fyra syrror och en nöjd kille! Alex är Steffis pojkvän från London. Annars är det Nickis, Steffi, Isabelle och jag.
2. Fest i köket, vi hade julbordsplockmat.



3.Födelsedags sång, lite generande tycker jag..
4. Min flatmate Nathan och hans söta flickvän Sarah var över från London!



5.Jag fick presenter! jaaaa! Jag berättar mer om dem sen.
6. Äntligen fick jag tillåtelse att lägga upp en bild på pojkvännen, Kristian! Lite lullig, men söt..

Nu är jag fasiken vuxen. Jag har ju trots allt redan revisor, eget företag och parmiddagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0