Min Egentliga Önskelista

Jag är oftast ganska dålig på att önska mig saker, men detta är vad jag efter noga övervägande faktiskt vill ha:

Ny Hårtork
- gärna nåt snoffsigt turbomärke så jag inte behöver stå i en timma hemma på morgonen. Jag har MASSOR med hår!
Yoga matta - att ha i sverige när jag är hemma. Jag har ju redan min Yoga dvd med mig.
Presentkort på H&M - ja, det är riktigt kul hur mycket bättre H&M är i Sverige än i London.
Ny Kalender - Med en dag på varje sida så jag får plats med allt.
Dogeared wishbone halsband - ja jag vet att jag tjatar, men det är jättesnyggt!
En hälsocheck - Jag är lite av en hypokondriker, så det skulle hjälpa mig att somna lättare på kvällarna.
Ny Biotherm ögon créme  - Min gamla är jätteslut!
Nintendo DS - Jag vill spela braingames!
Kamera - min suger gammal strumpa!
Bottega Veneta väska - Jag kan ha den hela livet.
Marc Jacobs svarta iceskate sko - i strl 35 tack!
Svarta snowjoggers - strl 35 ½.. de ska vara lite rymligare..
Svarta strumpor - kan man aldrig få för många av..
De här örhängena - från asos.com


Hm.. nu när jag började tänka kom jag på en miljon grejer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0