Mirakel creme?

Serum


Jag var så nyfiken på Boots Protect and Perfect Beauty Serum som ska vara den nya mirakelcremen. Så jag köpte en tub själv för ett par veckor sedan. Nu är jag ju inte världens rynkigaste kanske man tycker, men det ska börjas tidigt.
Jag har använt crémen i 3 veckor nu, dvs snart hela tiden som är rekommenderad (4 veckor för markant skillnad).

Jag måste säga att jg gillar den, den är mjuk som silke på huden, jag tycker bestämt att den har blekt min enda solprick och huden har faktiskt blivit mjukare och rosigare.

Jag tänkte göra en mer vetensaplig test på min mamma om ett par veckor så får vi se hur det går. Men jag skulle rekommendera den till under 30s också om än så bara för känslan.

du kan köpa den på Boots hemsida

Kommentarer
Postat av: Matilda

Man kan köpa den på H&M här i sverige också! =)

2007-12-10 @ 13:47:57
URL: http://ombytlig.blogg.se
Postat av: Tess

jaa, vad bra, det visste jag inte! Den är ju absolut inte dyr så den är värd att prova.

2007-12-10 @ 19:07:14
URL: http://evert.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0