My walk in..

Det är så otrolig skönt att vara hemma i sverige på riktigt!!
Bara själva grejen att köra en brunch utan att behöva ta tunnelbanan.

Idag har jag köpt julpynt.. för 1000kr! Och då ingick inte ens granen, toppstjärnan, mattan, foten eller julstjärnorna till fönstrena. När blev julpynt så dyrt?
Sen kanske jag tog i lite väl mycket..det är så lätt att bli lite medryckt i julstämningen.

Vi renoverar om i lägenheten så just nu är det vitt damm överallt, jag har helt plötsligt bara gråaktiga kläder i min garderob? Jag är glad att det är över snart!

En annan sak som gör mig glad är att jag nästan har en walk in closet. Det är något jag har drömt om sedan jag var valp. Jag har visserligen nästan kastat ut pojkvännen med min packning för en månad, men än så länge så är han mest glad att jag är hemma.

 image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0