Mysig helg!

Nu har pojkvännen varit här hela helgen.
 
Det har varit jättemysigt! Men han vill ha mycket uppmärksamhet så alla mina blogginlägg har varit små men fina.. Precis som jaaaaaag! Haha! Pojkar behöver så mycket uppmärksamhet.

Nu ska jag jobba hela veckan så hårt jag bara kan, köpa en massa julklappar OCH GÅ PÅ AGENTURENS JULFEST! Jag lovar att ta med mig min kamera! Det lär bli smaskigt..

Och sen på lördag kommer jag heeeeem!!!! Jag har redan bokat fika på söndag med min jättegamla (allså hon är inte jättegammal utan vi var kompisar sedan vi gick i skolan)  bästis Anette som jag inte har sett på år och dar. Det ska bli så himla himla kul!!

Jag får ju som sagt var vara hemma en hel månad. Så boka in fika i kalendern mellan den 8/12 - 7/1 och glöm inte bort min födelsedag den 12/12.Jag önskar mig en fin kommentar på Evert av er alla ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0