Presenter


Allt det här fick jag i födelsedags present!

Det är från vänster högst upp:

Casall Yoga matta - Nu ska här yogas!
Savon de Marsaille tvål - doftar helt underbart.
Spa presentkort på liveit.se + Sturebadet - snygg ska jag bli!
En underbar tavla med ett foto på mig och pojkvännen i Cannes i somras
Vaser från Nordiska Galleriet - För en litenliten blomma.
Lanvin solglasögon! - wow! apsnygga!
Nintendo DS + Braingames!  - Jaaa, here i come london tunnelbanetristress!
3 vackra ljus - från Mamma
Härligt doftljus från Broste
2 superfina silverarmband med rosor på - när jag tröttnar på stora bangels, så blir det fint och romantiskt.
 

 

Vissa av sakerna är såklart till både mig och pojkvännen, men jag tror nog att jag snor dem mest hihi!
Jag fick även spabesök på Hasseludden av kära mor, choklad, blommor, dvd, champagne och vin.
 
Jag är världens mest bortskämda människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0