Tomtetider..

Jag har kilat runt som en liten tomte idag..

lyckades glömma kreditkortet i en butik och var tvungen att åka hela vägen tillbaka till butiken igen. *suck*
 Men jag hittade en del fina julklappar. Tyvärr så läser flera i min familj Evert, så jag kan inte avslöja någonting nu. Jag tänkte däremot ta lite bilder och publicera efter julafton. :D

image23

Jag köpte äntligen en pufferjacka. Den är i bombarstil och har som en extra stickad tröja inuti som är hur gosig som helst. Jag tänkte bära den med ett svart lackskärp i midjan för att få lite mer form i den 
Jag är så glad att jag hittade den här härliga jackan på River Island. Nu kommer jag att vara hur varm som helst i jul och även på skidresan i Maribel i februari!

Kommentarer
Postat av: Pancha

Så fort jag såg denna bild så blev jag förälskad i denna jacka, I want so badly!

2007-12-21 @ 01:52:42
Postat av: Tess

Den är från river island! Borde finnas kvar om du har en kompis i london eller svänger förbi inom snar framtid.

2007-12-22 @ 04:50:18
URL: http://evert.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0