Geek girl?


Jag vet att Evert ser lite lustig ut ibland.. knappar som kommer och går, konstiga typsnitt och massor med andra saker.
Saken är den att jag inte är så jätteduktig på Html. Jag måste klura ganska mycket för att sminka Evert som jag vill.
Ja, Evert är en dragqueen!

Jag har hittils inte lyckats ändra texten under "senaste inläggen" i spalten till höger.. nån som kan tipsa?
Jag lovar att det finns nån braniac 5 åring där ute som tycker att jag är helt blåst..
Typ "syrran vad pinsam du är.."

Mamma funkar på samma sätt. Ändrar och fixar för att förstå sig på datorn, men jag plockar iaf inte isär datorn för att se vad som händer.. Världens största pussel.

Om 20 år har bebisen en laptop som hänger ovanför vaggan istället för gosedjur. Mailar när han är hungrig..

jag vet att jag babblar, men jag är trött efter att ha gått upp kl 07.00 usch! Så tidigt har jag inte gått upp sedan skoooolan! Förutom till flyget förstås.

Jag är en sömntuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0