My favorite bags..


Lite då och då tänkte jag lägga upp lite favoritsaker från min egen garderob.

Jag är inte så jätteinne på "dagens bild" så jag kan dela med mig av mina favoriter på det här sättet istället.
Idag visar jag stolt upp mina favoritväskor.. tyvärr är inte alla här i London utan vissa bor hemma i pojkvännens garderob i sthlm, men då får jag nöjet att visa upp dem när jag är där istället . :)

1. Min älskade Berkertex väska i patent leather som jag fyndade på Ebay, samt min nya lilla Miu miu väska som även den är ett kap från nätet. Jag har tyvärr inte fått chansen att använda den sista ännu.

2.Den silvriga från Zara som kan bäras både på armen och över kroppen, "Vovven" från butiken Monroe i sturegallerian som har hängt med ett riktigt bra tag och min lilla Gucci väska från Florens.

3. En svart "Stam" lookalike från Monroe och min egna Marc Jacobs Stam bag i beige.

4. Mina älsklingar! Botkier väska från USA, som var en present från pojkvännen, samt min älskade Balenciaga le dix som jag har använt så att alla läderbanden har ramlat av. Spegeln blev stulen av en klåfingrig modell på en casting :(

5. Min portfolio påse. Såklart den ska vara med, den använder jag ju mest!

6. Den jättestora Tods väskan var en present när jag var fotbollsfru nere i Florens och Louis Vuittonen fick jag i 18 årspresent av min kära mor. Om man packar den för full så ser den ut som en mussla.

7. Jimmy Choo väskan är otroligt delikat och ömtålig eftersom den är i ljust kalvläder, så den får sällan komma ut och leka men min Gucci "Boston bag" är så där härligt använd. Man ser att den är älskad liksom.

8. Dessa två väskor är perfekta ljusa väskor. De var inte särskilt dyra men kan verkligen lyfta en outfit. Den stora är även den från Monroe..jag börjar se ett mönster.. och den lilla fick jag i present av min låtsasmamma.

Vilken är din favorit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0