A.P



När jag var hemma senast blev det ännu en Rosa påse. Ja ni vet varifrån.
 Nu tänker jag inte avslöja vad jag köpte eftersom det är för pojkvännens ögon enbart. Men att stå där i butiken och pröva sig igenom sortimentet, är himlen på jorden.

Det finns inte ett plagg som inte sitter perfekt. De håller in och pushar ut på precis rätt ställen. Snacka om ego boost!
Det och att personalen är otroligt duktiga på att diskret leda en genom BH djungeln gör APs butik i Stockholm till den perfekta shoppingupplevelsen. Nu börjar jag även fundera på om det inte är en AP bikini jag vill ha i sommar istället. Jag har utvecklat Agent Provocateur cravings.

Shit det här kommer att bli dyrt..

Marie Claire Fashion: Agent Provocateur swimwear range
 Marie Claire Fashion: Agent Provocateur swimwear range
Bilder - Marie Claire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0