Back in business!

Jepp, så har man gjort den där lilla flygesan för 150e gången. Jag måste vara Sterlings bästa kund!

Jag köpte med mig lite mat från Marks and Spencer och ska se om jag orkar sy en fin vippkjol, av det fina sommriga vita tyget jag köpte i torsdags. Eller om jag bara lägger mig framför tv n med en fruktsallad istället.

Igårkväll åt vi middag på ett nyöppnat ställe som heter Zink grill som ligger på Biblioteksgatan. Urhärligt ställe och maten var verkligen jättegod, så ännu ett restaurangtips från mig.

Självklart fortsatte vi sen vidare till Laröj där vi mötte upp resten av gänget och röjde hårt. Det hanns även med V och Whiteroom. Jepp, den vanliga rundan.

Så här såg jag ut igår

image410
Bild - Stureplan.se

Linne - James Perse
Korsett - Dior
(Jag är inte så jättesugen på att bära korsetten bara sådär, så istället bär jag den över ett linne. )
Kjol - Åhlens
Skor - Med nitar från New Look
Grå strumpor - H&M
Armband - Miu Miu och CC Skye "screw"
Väska - Miu miu
Hårband - Åhlens

Och tillhörande söt Ida såklart!



Ni kanske har sett att jag ofta bär ett litet halsband.

(jag lovar att lägga upp en bild på det senare.)
Det är en present från mamma. Hon tog sina gamla förlovnings och giftemålsringar (Hon är singel nu), smälte ner guldet och satte ihop diamanterna och safirerna i ett litet "stjärnskott" att bära runt halsen.
 Jag, Steffi och Nickis fick likadana.
De är verkligen en av mina mest värderade ägodelar. Jag tycker att det var så himla gulligt gjort av henne.

Här på bilden har jag även mina små brilliantörhängen jag fick av mamma när jag fyllde 7 år. Vi alla barn har fått ta hål i öronen när vi fyllde 7, men för att vi inte skulle stoppa in konstiga saker och få nickelallergi så fick vi alla även de här små örhängena.

Ja, jag har en väldigt snäll mamma!

Nej, nu börjar det dofta gott från ugnen!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0