Blubb blubb



Ok, nu har jag klorvatten överallt!


Det är ganska svårt att göra undervattens castingar och jobb eftersom klienterna har så många olika krav. Men det vanliga är att du får tyngder på dig och dyker ner under vattnet med fotografen.
Därefter handlar det om att göra bra former med kroppen, inte blåsa bubblor ur näsa eller mun, kunna le, ha öppna ögon, ha koll på kameran och såklart stanna under så länge du bara kan. Jag kan ju påpeka att det är sjukt svårt att se snygg ut när man han andnöd. Sexy!
Jobbet är iaf värt mycket pengar så jag hoppas att jag såg ut som en sjöjungrfu och inte som nåt gammalt lik.

image384

Ok, lite catch up från helgen.

När jag lämnade er senast var jag och Lina på väg till middag på Cuckoo club.
Jag kan ju säga att det klår torsdagsmiddagarna med hästlängder (Sorry Oscar). Maten var hur bra som helst. Massor med härliga rätter och gott vin. Jag prövade min första expressotini. Klart man ska dricka expresso med vodka i shotglas när man är ute och klubbar. Alla som var bjudna var jättetrevliga och hela kvällen var full med goda martinis. Är superförtjust i gingertinis nu.
Efter middagen kom hela pojkvännens killgäng och joinade oss och vi dansade hela natten lång.

Eftersom det är påsklov i Sverige så fanns det inga flighter hem för Lina på söndagen heller så gottade vi oss lite nere på mitt gym. Badade, töntade oss, solade och bastade. Efter det körde vi middag och bio. Äntligen fick jag se 27 dresses, den var inte som jag trodde att den skule vara. Men himlans bra ändå.
Värd att se.

Imorgon är den första dagen av 4 som jag kommer att jobba med en yogabok. Ska bli jättekul att lära mig ännu mer om min favorit workout. Hoppas jag får en personlig yogatränare!

Har ni blivit lurade idag förresten? Be aware!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0