Far och flyg!

Igår kväll spenderade jag kl 18.00 - 02.00 på Gatwicks flygplats. Mitt plan skulle gå 20.15, men blev försenat till 2! Jag som skulle ha landat här i sverige kl 23.40. Nu kom jag kl 05.00 istället. Stackars pojkvännen som var tvungen att hämta!

Jag hann köpa en bok och läsa ut den under den tiden. Vi fick även 10 pund i matvouchers jag brände mitt på kaffe. Ja, nu vet jag precis vad de säljer i varje butik och jag har prövat alla parfymer och allt smink jag kan tänkas vilja ha. Jag köpte ett jättesött ros-hårband. Tänkte ha det på Whiteroom middagen ikväll. Så då får ni se. :)

Jag är faktiskt inte alls på dåliigt humör över den jobbiga natten, det gjorde det bara ännu skönare att komma hem till Sverige. Plus att jag tror att jag kommer att få en resa i kompensation. Tillbakaresan kanske?

Nu ska jag och pojkvännen ner på stan och äta lite väldigt sen brunch.

Dagens

image426

T-shirt - H&M
Kjol - åhléns
Stövlar - Vintage Bally från Ebay
Cashmir cardigan - GAS
Mössa - Pojkvännens från H&M
Armband - One of a kind "luck"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0