Heeeeje!

Sorry för det sena inlägget.

Jag sprang raka vägen ner på gymmet efter jobbet och blev liksom kvar där. Om jag inte behövt beställa sushi innan 21.45 hade jag säkert varit kvar där ännu.
Jag missade tyvärr yogan (men det har jag ju ändå gjort hela dagen, så det gör inte så mycket.) så jag körde lite cardio istället. Och MYCKET stretching såklart.

Jag ska bli supervig har jag bestämt mig för. Största probelmet är ljumskarna eftersom jag har varit hästtjej i många år och är allmänt stel i det partiet. Däremot har jag en himla tur att jag dansade balett konstant under min uppväxt, så jag får lite snålskjuts av gamla viga leder.

Ja, jag lekte ubåt i poolen idag också Och så solade jag. Jag vet -superdåligt för hyn. Men jag har en casting för en stor baddräkts katalog som plåtar nere i St Tropez imorgon. Den känns ganska ok att vinna, så jag kör hårt imorgon!

Som plåster på såren för att jag var så sen så får ni en Dagens!

image406

Stickad tröja
- Topshop
Polotröja - M&S
Jeans - Ännu ett par gamla favoriter från Miss Sixty, men dessa är rakare i benen.
Stövlar - New Look
Väska - Mitt senaste Ebayköp som kom idag!
Mössa - Pojkvännens från H&M

image407

Äntligen en fransväska!
Den är helt i läder och har ett jättesött spänne på axelbandet.

Nu ska här mumsas sushi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0